V zoskupení šiestich odvážnych sme sa rozhodli navštíviť jednu zo svetových metropol Európy, ktorá už tradične koncom Septembra otvorila svoje brány optikom a biznismenom z celého sveta. Optický veľtrh s názvom SILMO, ktorý sa špecializuje na optiku z každého smeru uvítal tento rok viac ako 36 000 návštevníkov a takmer 1000 vystavovateľov. Vystavovatelia prezentujú optické rámy, slnečné okuliare, ich výrobný proces, posun v obore kontaktológie, prístroje, vybavenie a pomôcky pre optiky. Veľtrh sa rozprestieral v dvoch obrovských pavilónoch, kde bolo možné vidieť tie najprestížnejšie a najznámejšie značky rovnako ako aj menších výrobcov prevažne z Francúzska. Mali sme možnosť vidieť rôzne extravagantné novinky slnečných okuliarov aj okuliarových rámov, ktoré boli vystavené nielen vo výkladoch, ale aj na tvárach tisíckach návštevníkov.Atmosféra bola príjemná čo viedlo k spoznávaniu nových ľudí a partnerov, z ktorých sa postupne stávajú priatelia. Najväčším stánkom ohúril taliansky partner Marcolin stojaci priamo v strede pavilónu ako hrad medzi ostatnými, čím potvrdzoval svoju dominanciu. Značka SERENGETI s technologicky najvyspelejšími okuliarmi vsadila na precíznosť, štýlovosť a perfekcionizmus, čím úpútala nejedného návštevníka.
Čierne figuríny s hlavami obalenými v alobale, rockový „American Diner“, obrovská lebka Phillipa Pleina či diskogule Davida Bowieho boli snáď najväčšou pastvou pre oči každého z nás. Prekvapivo obrovské zastúpenie sme mohli vidieť aj v podaní našich Ázijských priateľov.
Jednoducho bolo sa tam na čo pozerať!
Výstavu sme si vychutnali naplno i keď so správnym načasovaním to bolo občas stresujúce. Zvládli sme to a priniesli si domov nielen kopec zážitkov ale rovnako aj množstvo inšpirácie a kontaktov na ďalší rozvoj spoločnosti. Vidieť takýto svetový veľtrh v Paríži bola pre nás krásna skúsenosť a príležitosť, ktorá nás ženie vpred prinášať našim partnerom tie najlepšie služby či produkty.
Už teraz sa tešíme na novinky, ktoré nám prinesie ďalší ročník SILMO 2.-5.10. 2020.